ROVINJ – Projekt „Gospoda Golubovi“ (Zagreb Classic) osvojio je brončanu nagradu u kategoriji Best Branding dok je u kategoriji Rebranding projekt „Živa sjećanja“ (smotra folklora) također osvojio brončanu nagradu na Danima komunikacija u Rovinju, a oba projekta provodila je Turistička zajednica grada Zagreba. – Naša dva nagrađena projekta, „Gospoda Golubovi“ i „Živa sjećanja“, predstavljaju rezultat predanog rada i strateškog pristupa Turističke zajednice grada Zagreba u promociji našeg grada. Ponosni smo što su ti projekti prepoznati kao vrhunska ostvarenja na području komunikacijske industrije. Ova priznanja potvrđuju našu posvećenost inovacijama i kreativnosti u promociji Zagreba kao istaknute turističke destinacije. Zahvaljujem dizajnerskom studiju kuna zlatica na njihovom izuzetnom doprinosu u realizaciji ovih projekata, rekla je direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenefeld.
Od početka godine, u Zagrebu je ostvareno više od pola milijuna noćenja, odnosno 536.861, što je rast od sedam posto, a dolazaka je čak 11 posto više, odnosno 258.868.