ZAGREB – Projekt “Svi okusi Zagreba” i platformu “Delicious Zagreb” s ciljem dodatne promocije i jačeg pozicioniranja zagrebačke gastronomije kao dijela zagrebačke turističke ponude, predstavila je Turistička zajednica grada Zagreba u suradnji s ugostiteljima.
Na predstavljanju održanom u jednom zagrebačkom obiteljskom restoranu, direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Bienenfeld naglasila je da turizam bez gastronomije ne ide te da turisti 30 posto svog budžeta na putovanju troše za hranu i piće.
-Kroz gastronomiju se uči ne samo o hrani nego i tradiciji i povijesti neke zemlje, te stoga želimo Zagreb jače pozicionirati kao gastro odredište, jer ima što ponuditi – od tradicionalne kuhinje do modernih interpretacija tradicionalnih okusa, rekla je Bienenfled istaknuvši zadovoljstvo što sve više restorana u Zagrebu nosi i svjetska priznanja i gastro oznake, pa tako i najpoznatijeg, Michelina. Platforma i projekt će se promovirati na europskim i američkom tržištu, odakle u Zagreb stiže sve više turista.
U projektu i platformi Delicious Zagreb sudjeluje i chefica Vesna Miletić, chef Rudolf Štefan, chefica i autorica serijala “Ana kuha, Zagreb voli” Ana Ugarković, te britanski autor i bloger Paul Bradbury, koji su svi istaknuli veliku prednost Zagreba pred drugim europskim metropolama.
Prednost Grada Zagreba je što su okolo njega brojna Obiteljska poljoprivredna gospodarstva s kojih se mogu nabaviti odlične, svježe i zdrave namirnice i što su lanci nabave kratki, odnosno sve je u blizini.
Foto: Dubravko Miloslavić


