Skip to content

DŽO MARAČIĆ MAKI – HITOVI GENERACIJE

Predstavljen novi suvenir Zagrebačke županije „Povijest koju nosimo u srcu“

Posted in Vijesti Radija Kaj

VELIKA GORICA- Projekt „Povijest koju nosimo u srcu“, kojim se na suvremen način predstavlja suvenir koji donosi povijesna obilježja i emociju, predstavila je Turistička zajednica Zagrebačke županije u Velikoj Gorici. U njegovu središtu nisu godine, datumi ni povijesne činjenice, nego čovjek, emocije i vrijednosti koje se prenose iz generacije u generaciju.

-Umjesto klasične turističke ponude, projekt donosi simbolične privjeske s univerzalnim porukama nade, svjetla, hrabrosti i vjere, rekla je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije Ivana Alilović te naglasila kako se ovime baštinu želi prikazati na suvremen, profinjen i ljudima blizak način.

Zamjenik župana Zagrebačke županije, Damir Tomljenović istaknuo je kako je županija zadovoljna razvojem turizma i kontinuiranim rastom broja posjetitelja, no turizam ne smije biti sveden isključivo na financijske pokazatelje. -Projekt „Povijest koju nosimo u srcu“ ima suvremeni dizajn, a simbolika privjesaka nudi drugačiji, dublji pristup baštini, rekao je Tomljenović te naglasio kako se ovakvim projektima gradi kvaliteta destinacije i novi smjer turističkog razvoja Zagrebačke županije.

Projekt  „Povijest koju nosimo u srcu“ povezuje četiri lokaliteta Zagrebačke županije, Krašić, Kloštar Ivanić, Veliku Gorica kao i njezin dio Vukovinu. -Privjesci nisu zamišljeni kao klasični suveniri, već kao osobni simboli koje nosimo uz sebe, znakovi pripadnosti i vrijednosti koje nadilaze granice destinacije, naglasila je direktorica Alilović. Zagrebačka županija izuzetno je velika i raznolika destinacija koju je važno prezentirati kao jedinstvenu cjelinu, ali bez gubitka identiteta njezinih manjih mjesta. Upravo zato fokus nije stavljen na najpoznatije lokacije, nego na tzv.“ secret gemove“, mikrodestinacije koje zaslužuju vidljivost.

Zagrebačka županija sve se snažnije pozicionira kao destinacija kratkih bjegova, ali i cjelogodišnjeg turizma te autentičnih doživljaja od vinskih cesti i vrhunske gastronomije, preko ruralnih i duhovnih lokacija, pa sve do suvremenih interpretacija baštine. Planovi za 2026. godinu, kako kaže Alilović, usmjereni su na snažnije pozicioniranje Zagrebačke županije kao jedinstvene destinacije, ali bez gubitka identiteta njezinih manjih sredina.

Radio KAJ - Zagreb i sjeverozapadna Hrvatska