ZAGREB – Platforma „Medvednica – ispod neba. iznad grada“, koju je Turistička zajednica grada Zagreba pokrenula s ciljem promocije Medvednice kao atraktivne, dostupne i održive destinacije, nastavlja se s izvrsnim rezultatima i novim sadržajima.
Nakon prve objave, britanski novinar i dugogodišnji promotor hrvatske, Paul Bradbury, predstavio je još jedan promotivni video u kojem prikazuje Medvednicu kao savršeno mjesto za bijeg u prirodu – nadohvat Zagreba, ali daleko od gradske užurbanosti. Uz autentičan stil i osobni doživljaj, Bradbury svoju međunarodnu publiku vodi kroz šumske staze, domove i vidikovce Medvednice, naglašavajući njezinu dostupnost, prirodna bogatstva i održivi karakter.
Kampanji se pridružila i poznata hrvatska chefica Ana Ugarković, koja je u sklopu svog serijala „Ana kuha, Zagreb voli“ snimila video gdje priprema tradicionalnu štrudlu, a otkriva i ljepote prirodnog krajolika Medvednice.
Platformu je od svibnja pregledalo više od 18.000 korisnika, uglavnom iz zemalja u kojima su promotivne aktivnosti bile provedene: Hrvatska, SAD, Italija, Francuska, Nizozemska, Njemačka i Ujedinjeno Kraljevstvo. – Sve to pokazuje koliko je Medvednica dragocjen resurs, ne samo za Zagrepčane, već i za sve one koji traže autentičan doživljaj prirode i aktivan odmor, rekla je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba.
Aplikacija je dostupna za besplatno preuzimanje na Google playu i App storeu, a korisnicima nudi pregled planinarskih staza, domova, vremenske prognoze, prijedloge aktivnosti, interaktivne karte i mnoge druge korisne informacije na hrvatskom i engleskom jeziku.
Foto: Arhiva Turističke zajednice grada Zagreba