ZAGREB – S ciljem obuhvaćanja svih zakonskih novosti, ali i aktualnosti značajne za rad i napredak poslovanja županija u Hrvatskoj i ove je godine u Zagrebu održana Konferencija županija. Javni prijevoz putnika, razvoj javnih politika, digitalizacija, upravljanje javnim novcem, razvoj turizma, brendiranje samo su neke od tema o kojima se u srijedu, 18. rujna 2024. godine, raspravljalo na Konferenciji županija. Suradnja privatnih investitora i jedinica regionalne samouprave nužna je za razvoj turističke ponude neke regije, rekao je župan Koprivničko-križevačke županije i potpredsjednik Hrvatske zajednice županija, Darko Koren.
-Razvoj tog turizma na kontinentu se temelji na simbiozi privatnog interesa i kapitala i javnog sektora koji daje neki okvir, smjernice, potpore i slično, rekao je Koren.
Za prepoznatljivost u svijetu nužno je brendirati hrvatske županije koje svake imaju svoj specifičnosti.
-Da bi se što bolje promoviralo i dalo dodatni poticaj za sam dolazak te korištenje naših proizvoda i usluga, županiju treba brendirati, naravno, na prvom mjestu je uvjet da imaš kvalitetu, kazao je Željko Kolar, župan Krapinsko-zagorske županije.
Konferencija županija održana je u sklopu konferencije Panorama koja je još obuhvatila i savjetovanje pročelnika u gradovima, susret pravnika te usavršavanje u području javne nabave.