Radio Kaj d.o.o. Zagreb, Sjedište: Zagreb, Haendelova 4
Početak emitiranja: 3. svibnja 1990. godine
Prvi privatni radio u Hrvatskoj i prvi radio u Hrvatskoj s regionalnom koncesijom
Program informativno-dokumentarni i zabavni, 100% domaća glazba
Kanal opći, koncesija komercijalna, vlasništvo 100% privatno
Tog ponedjeljka, 3. svibnja 1990. godine, u sedam sati ujutro, nakon dvodnevnih prvosvibanjskih praznika, u tadašnjem tradicionalnom – društvenom, radijskom prostoru, snažno je odjeknulo: „Slušate Radio Kaj“. Kakav novi radio? Kakav KAJ? Tko su ti? A, zapravo, bio je to trenutak pokretanja prvog privatnog radija i to ne samo u Hrvatskom zagorju, već i čitavoj Hrvatskoj.
U godinama poslije, pokazalo se, da je taj dan za Radio Kaj bio doista sretan. Radio Kaj je kasnije pribavio koncesiju prvog hrvatskog regionalnog radija, a istraživanja slušanosti potvrdila su da je Radio Kaj dosegnuo izuzetno visoko mjesto po slušanosti među svim radijskim postajama u čitavoj Hrvatskoj.
Danas je Radio Kaj medijska institucija, čiji program je mjesto okupljanja, s jedne strane onih koji program pripremaju, a s druge onih koji ga slušaju širom Zagreba i sjeverozapadne Hrvatske, ali, zahvaljujući novim tehnologijama, i širom svijeta.
Prema izračunu HAKOM-a, regionalna koncesija Radija Kaj, prema popisu stanovništva iz 2021. godine, pokriva 1.187.000 stanovnika, a obuhvaća županije Krapinsko-zagorsku, Zagrebačku, Međimursku i Varaždinsku i gradove Zagreb i Koprivnicu.
Program Radija Kaj, izvan toga područja, najviše se dodatno sluša, putem vlastitih FM odašiljača, u Karlovačkoj, Sisačko-moslavačkoj i Bjelovarsko-bilogorskoj županiji, dijelu susjedne Slovenije, a putem ostalih kanala za distribuciju radijskog programa, program Radija Kaj sluša se i širom Hrvatske, ali i širom svijeta.
Nizali su se projekti: Ljeto u toplicama, Mikrofon u loncu, festivali sa stotinama novih skladbi, koncerti u dvorani Lisinski i širom Hrvatske… Emitirali smo turističke emisije s terena, djeci širom Hrvatske poklanjali tradicijske igračke, uređivali zagrebačke urbane vrtove, okupljali Kajkavce u Lisinskom, a KAJ smo slavili i kroz projekt U ozračju KAJ-a, kroz emisije Kaj vu duši, Po kajkavskom kraju i brojnim drugim. Kajkavske vrijednosti, tradiciju, naš kajkavski identitet, svakodnevno smo eterom slali do stotine tisuća slušatelja širom Hrvatske i u sedamdesetak zemalja širom svijeta.
Radio Kaj je medij koji smo pokrenuli i razvijali za slanje dobrih vijesti, podržavanje i poticanje duhovnih i materijalnih vrijednosti naših ljudi i zato je naša obitelj – onih koje smo u ta tri desetljeća uspjeli okupiti i zadržati, i kao djelatnike, i kao suradnike, i prijatelje, ali i kao naše slušatelje, tako brojna i tako posebna.
U protekla tri desetljeća Radija Kaj, s našim slušateljima smo se ljeti družili na bazenima u toplicama, zimi kuhali u najpoznatijim restoranima naš mikrofon u loncu, podržavali smo i poticali naše stvaraoce u kulturi, živjeli naše manifestacije, ali i pri tomu uvijek širom Hrvatske prenosili dragu nam riječ KAJ. Promotivno smo podržavali gospodarstvenike, a najmlađe u više od 100 dječjih vrtića širom Hrvatske posjetili smo i razveselili našim tradicijskim dječjim igračkama.
U ta tri desetljeća Radija Kaj, pratili smo naše branitelje u svetoj misiji obrane domovine, svjedočili osnivanju gradova, općina i županija, s kojima i izuzetno surađujemo. Veselili smo se ulasku Hrvatske u Europsku uniju, slavili s našim sportašima, ali i jednako ozbiljno prenosimo informacije o svemu što nam i u ovom sadašnjem neprirodnom i nelogičnom vremenu, može pomoći da nam život bude zdraviji i ljepši.
Uvijek smo na Radiju Kaj, kad nam je bilo najljepše, ali i najteže, znali poslušati dobru pjesmu, veseliti se zajedno s našim izvođačima i slušateljima. Na Radiju Kaj ima nas 30. Svatko od nas na svoj način i prema svojim mogućnostima, s ponosom i iskreno, doprinosi programu Radija Kaj, a zajedno kao ekipa doista radimo i živimo uz slogan – Radio Kaj za kajkavski kraj. Mnoge od vas okupili smo u Lisinskom na našim koncertima. U proteklih 15 godina bilo nas je u Lisinskom više od 70 tisuća. Znamo, drugi su to istražili, ima Vas, dragi slušatelji, uz Radio Kaj više od pola milijuna. Velika i složna obitelj!
Radio Kaj, uz osnovnu djelatnost, proizvodnju i emitiranje radijskog programa, pokrenuo je i realizira i brojne nekomercijalne projekte, u sklopu društveno-odgovornog poslovanja, ali i komercijalno gospodarske. U nastavku navodimo tek dio sadržaja koje je Radio Kaj osmislio i realizirao, ili ih uz značajnom dijelu kroz suorganizaciju podržava i potiče.
Glazbena djelatnost Radija Kaj
Organizacija (ili suorganizacija) festivala:
Pjesma i tambura, Pjesmom do srca, Igrajte nam mužikaši, Kajkavske popevke, Krapinafest
Koncerti u Velikoj koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog – 42 koncerta:
Kajkavci u Lisinskom, Kajkavske popevke, Zagorci Zagrebu, Dubrovnik Zagrebu, U ozračju KAJ-a, Ivica Pepelko i gosti, Popevke Zagrebu, Rođendanski koncerti Radija Kaj
Kaj vu duši:
Stotine koncerata kajkavskih popevki širom Hrvatske
Koncerti u Dubrovniku:
U ozračju KAJ-a, Od Kaja do Fale i Zagorje Dubrovniku
Tradicijske vrijednosti
Dajmo djeci korijene i krila:
Hrvatski odgojno obrazovni projekt Etnografskog muzeja u Zagrebu i Radija Kaj proveden širom Hrvatske darivanjem tradicijskih drvenih igračaka koje je zaštitio UNESCO, u 130 dječjih vrtića
Izložba dječjih radova iz 100 dječjih vrtića u Etnografskom muzeju u Zagrebu uz 100 godina Etnografskog muzeja i 30 godina Radija Kaj
Gospodarski projekti
Kajkavci u Lisinskom, pet županija sjeverozapadne Hrvatske, Grad Zagreb i Radio Kaj
Ljeto u toplicama, Mikrofon u Loncu, Susreti proizvođača i potrošača
Međunarodni sajam Zagorski gospodarski zbor, u zajedničkoj organizaciji Hrvatske obrtničke komore i Hrvatske gospodarske komore, Krapinsko-zagorske županije, Grada Krapine i Radija Kaj
Usluge ozvučenja i rasvjete:
Za najveće koncerte, s najpopularnijim hrvatskim izvođačima, na glavnim trgovima u Krapini, Svetom Križu Začretju, Krapinskim Toplicama, Pregradi i Klanjcu, za vrijeme Tjedna kajkavske kulture, Branja grojzdja, festivala Prvi glas Zagorja, Klanječkih jeseni, Badl festa, festivala Igrajte nam mužikaši, Štruklijade, Sajma i izložbe vina, Babičinih kolača, manifestacije 100% zagorsko u Zagrebu, Zagorskog gospodarskog zbora, Adventa i Ljeta u Krapini i drugih manifestacija i koncerata gdje je potreban vrhunski ton i svjetlo te miksanje tona za radijske i televizijske prijenose.