VARAŽDIN – Izvrsni rezultati u posjećenosti te nikad bogatiji program ovogodišnjeg 26. Špancirfesta, predstavljeni su u ponedjeljka, 30. rujna 2024. godine, na konferenciji za medije u Varaždinu. Kako je rečeno, ovogodišnje događanje nastavilo je kontinuitet rasta i uspjeha te učvrstio status najvećeg i najpopularnijeg uličnog festivala u Hrvatskoj. Prema procjenama Policijske uprave varaždinske i Turističke zajednice grada Varaždina po posjećenosti, bilo je na razini prošlogodišnje rekordne godine, oko 330 tisuća. Oboreni su i neki dosadašnji rekordi pa je koncert ovogodišnjeg headlinera Baby Lasagne pratilo 25 tisuća špancirera čime je postao najposjećeniji koncert u festivalskoj povijesti. Odličan interes vladao je za svih deset besplatnih koncerata na glavnoj festivalskoj pozornici Stari grad, na kojima se ukupno zabavljalo gotovo 100 tisuća posjetitelja.
– U deset dana održano je više od 500 programa od kojih je 200 bilo onih glazbenih, 80 uličnih programa, više od 100 sadržaja bilo je namijenjeno djeci u Parku kreative, a gotovo 200 izlagača, kreativaca i umjetnika predstavilo je svoje radove, podsjetila je direktorica Turističke zajednice Grada Varaždina Jelena Toth, dodavši kako je, prema podacima iz sustava eVisitor u Varaždinu tijekom 10 festivalskih dana zabilježeno za osam posto više dolazaka i sedam posto više noćenja u odnosu na festivalske dane 2023. godine, a polovica evidentiranih gostiju bili su stranci.
Zadovoljan rezultati je i gradonačelnik Varaždina Neven Bosilj koji iznio podatak da su posjetitelji koristili besplatni javni gradski prijevoz koji je organiziran u vrijeme festivala. S tri lokacije na kojima je bio organiziran besplatni parking, „buseki“ javnog gradskog prijevoza u središte grada i natrag prevezli su čak 12 tisuća posjetitelja, što je povećanje od čak 860 posto u odnosu na lani. – To ide u prilog održivosti i jača imidž festivala kao ekološki osviještene manifestacije, dodao je gradonačelnik Bosilj ističući kako je Špancirfest najveći brand Varaždina.